Ofte stilte spørsmål

Sjekk at korrekt EM-nummer er registrert på din bruker. EM-nummer står på baksiden av ditt studentkort

Det ble laget ny nettside i januar 2019, og du må derfor lage ny bruker. Det skal være informert om invitasjonskode om gjeldende kode i hvert kulls klassegruppe på facebook. Dersom du ikke finner invitasjonskoden din, ta kontakt på techsupport@aarhonen.no

Vennligst bruk studentmailen dere har fått av NTNU

eksempel: brukernavn@stud.ntnu.no

Mest sannsynlig vil dette forekomme dersom EM-nummeret ikke er korrekt.

EM-nummer står på baksiden av ditt studentkort. 

EM-nummeret kan du selv endre ved å gå inn på “Min Profil”. 

Dersom dette har skjedd innen 24 timer etter starten av bedriftspresentasjonen, så kan det være at Industrikontakten ikke har korrigert hvem som får prikkene. 

Anbefalt gjøremål i prioritert rekkfølge:

  1. Man kan prøve å logge inn med brukeren. Det har vært problemer med verifikasjonsmailen, noe som medfører at ikke alle den når profilen verifiseres.
  2. Man kan ha gjort noe feil mens man lagte brukeren, og den har dermed ikke blitt registrert. Lag ny bruker. 
  3. Dersom ingen av disse fungerer, send melding til nettmester@aarhonen.no eller techsupport@aarhonen.no.