Ofte stilte spørsmål
Sjekk at korrekt EM-nummer er registrert på din bruker.
EM-nummer står på baksiden av ditt studentkort.
Det ble laget ny nettside i januar 2019, og du må derfor lage ny bruker. Det skal være informert om invitasjonskode om gjeldende kode i hvert kulls klassegruppe på facebook. Dersom du ikke finner invitasjonskoden din, ta kontakt på techsupport@aarhonen.no
Vennligst bruk studentmailen dere har fått av NTNU.
Eksempel: brukernavn@stud.ntnu.no
Mest sannsynlig vil dette forekomme dersom EM-nummeret ikke er korrekt.
EM-nummeret står på baksiden av ditt studentkort.
EM-nummeret kan du selv endre ved å gå inn på “Min Profil”.
Dersom dette har skjedd innen 24 timer etter starten av bedriftspresentasjonen, så kan det være at Industrikontakten ikke har korrigert hvem som får prikkene.
Anbefalt gjøremål i prioritert rekkfølge:
- Man kan prøve å logge inn med brukeren. Det har vært problemer med verifikasjonsmailen, noe som medfører at ikke alle den når profilen verifiseres.
- Man kan ha gjort noe feil mens man lagte brukeren, og den har dermed ikke blitt registrert. Lag ny bruker.
- Dersom ingen av disse fungerer, send melding til nettmester@aarhonen.no eller techsupport@aarhonen.no.
HER ligger en oversikt med kontaktinformasjon for de ansvarlige i hver gjeng og undergruppe.